söndag 5 september 2010

TACK











.
.
.
.
Jag tar mig en blogg idag för första gången sedan dagen D. Är lite trött och har ont lite varstans givetvis men jag är oerhört lycklig och överväldigad av kärlek till min lilla dotter. Vi stänger in oss i vår bubbla ett tag till och bara snusar på Junis huvud och lovar att återkomma till er där ute i sinom tid.... ;-)
.
Detta inlägg blir ett enda stort fett TACK!
.
TACKTACKTACK till....
.... GUD för min vackra dotter!
.... till alla er som skickat sms, hälsat via facebook, ringt, lämnat meddelanden. Så härligt att få känna att så många har hejjat på oss! Vi svarar sparsamt men känner er kärlek långa vägar.
.... till er som skickat fina kort, blommor och presenter på posten. Det var så mysigt att komma hem till och vi är så tacksamma!
.... till våra FANTASTISKA vänner i vår närhet som fullständigt hade maxi-pimpat vårt vardagsrum med godis, dryck, finglas och presenter av allehanda slag. (Junis är nu bland annat stolt innehavare av ett par coola converse, förstå vad snyggve det blir till en jeansklänning framöver :-) )
.... och till sist ett tack till mina stora tuttar som är så bra på att amma fina Junis.
.l
Jag återkommer framöver med förlossningsberättelse (för alla tycker sånt är kul...) och mer fakta om den nya världsmedlemmen.
.
Puss och kram! /Mamma W

3 kommentarer:

Anonym sa...

Underbart att läsa hur mkt ni njuter! Vi tackar Gud med er!!

Kram Lotta

Anonym sa...

Hej på er!

Det är jag som tryckt på "kasst". Ber om ursäkt, men tryckte fel..., glasögonen ligger gömda på ett bra ställe troligen...

Mys på! Vi hörs framöver!
KRAM!
Pernilla & Co

Isabel sa...

Kära vänner! Jag har varit inne o spanat här varje dag och är helt tagen av alla vackra bilder på den bedårande lilla! STORT STORT GRATTIS!

Tänk vilken gåva ni fått!

Jag ser fram emot att läsa förlossningsberättelsen, men ta det lugnt och njut riktigt mycket nu. Vi andra får hållas ;D

Gud välsigne er och ert lilla mirakel!

Kramar i massor från mig o maken.