tisdag 7 september 2010

En dos kärlek och kraft någon?

Det blir bara Junis nu på bloggen ett tag. Bara. Bara. Bara. Så stå ut ni som längtar efter annat, det kommer i sinom tid!
.
Första BVC-besöket idag och vi blev ordentligt chockade av att se Junis nya tungvikt - hela 3070 gram. Förstår ni, hon har passerat 3-kilosstrecket och det så galet fort!! Dessutom hade det brakat iväg längdmässigt till 51,3 cm (49 cm vid födseln). Jag tror att jag har steroider i min bröstmjölk så hör av er ni som känner att era biceps inte är att skryta med så ska ni få er en dos kärlek och kraft.
.
Imorgon kommer äntligen mina föräldrar på besök. Tänk vad häftigt att få besök av mormor och morfar :-)
.
Kramen! /Fru W

3 kommentarer:

E-M sa...

Tur det bara var mjölken du erbjöd o inte att folk kunde få komma o suga =)
//Markus

Emelie J sa...

Hejja Junis! Jag kan läsa om henne i en smärre evighet. O jag kan inte uttrycka i ord om hur gärna jag vill träffa henne, vi är ju nästan släkt eftersom jag är Hennes storebrors extramamma. Men hon lär inte gå nånstans på ett tag och inte jag heller så vi ses när vi ses. Tusen kramar!

PS. Jag klarar mig utan steroider

Familjen Hägglund sa...

Jag har heller inga som helst problem att läsa om detta underverk! mera mera mera!!! =)

ps. jag hade oxå finfin dricka till Oliver (ammade i 6 mån)så nu är han 8 mån och 10 kg tung...! men en riktigt fin bit är han allt!