söndag 19 september 2010

Karls kontakter



Vi har umgåtts fint hela helgen, med Karl och hans föräldrar. Ni förstår Karls föräldrar gick på samma föräldrautbildning som vi (ja ojoj, ni kommer väl ihåg... :-) ?)
.
Karls föräldrar dök även upp på BB samtidigt som vi, de blev igångsatta ungefär samtidigt som vi och fick ungefär samtidigt som vi en lika stor (liten?) bebis som vi.





En väldigt häftig grej, förutom allt det ovan nämnda, är att Karls pappa har puffror. Flera styckna till och med. Helt lagliga, instängda i ett vapenskåp och JAG fick äran att hålla i dem och sikta. Tänk att en dag få sitta på älgpass, dricka varm choklad och äta korvmacka, plötsligt hör man i komradion att något är på G och snart så sitter man där och siktar på en feting. Det ni. Söndagsstek av rang!
Idag gick vi tipspromenad. Vi kommer inte att vinna ett enda dugg men härligt vare. Dags för bajsblöja och ikväll blir det valvaka (Jag kommer väl i min amningströtthet att somna kl. 19:14 men ändå, jag går in för det här stenhårt!)
.
/Fru W

2 kommentarer:

Anonym sa...

hahah... älgjakten börjar snart syrran!:D ladda bössan!!

Anonym sa...

Jag sa ju att det är värt att sega sig igenom föräldrautbildningen! Grattis till nya relationer!:)

/Lotta