lördag 4 september 2010

Mer än tusen ord






















7 kommentarer:

Emelie sa...

Världens finaste flicka och världens finaste mamma!

Tina Kallin sa...

Det är så otroligt fantastiskt!! All glädje och lycka till er! Kram

Elina och co sa...

Åh, om jag inte satt fast i den här eländiga droppställningen skulle jag ta första bästa flyg till Uddvalla och krama om dessa vackra tjejer riktigt ordentligt! (finns ju förstås den där ekonomiska aspekten, och mina egna barn, och psykologprogrammet...men mest är det droppställningen)

Anonym sa...

åååååååhh sååå söt!!!
Kram från moste Erica!!!!

Mikaela sa...

Hon är verkligen underbar! En perfekt liten Junis helt enkelt.
Alla lyckönskningar till er, ni förtjänar detta tusen gånger om och lite till efter allt slit. Jag ser framemot att få hänga med i utveckligen, för jag hoppas att den kommer upp här :)

Många, många hälsningar/Mikaela Mattsson

Familjen Hägglund sa...

helt underbar liten skapelse! U va duktiga ni varit! Måste bara få inflika att det va en hemskt fin liten påspyjamas hon har! Love them! =)
stora stora kramar!

Charlotte sa...

Så fiiin! Man bara smälter ju sönder och samman! Är det en liten Mikaela mån tro?
Njut, njut, njut, och mys och gosa i er bubbla, så klarar vi oss ett tag på de här bilderna! (Jag ser fram emot att läsa förlossningsstoryn framöver). KRAM /C