tisdag 28 september 2010

Hockeyfrill

Lite svårt att klä skitungen nu men hon får ta på sig lite för stort och mössa när vi går ut för huvaligen vad det blåser här på bästkusten.
.
De där vikarna jag skrev om där hon tappade hår har nu utökats till att gälla hela främre oceanien. Det är tydligen massmördar-hockeyfrillan som är inne. (Jo jag lovar, jag såg alltid på Forensic detectives på Discovery channel under studietiden och ALLA massmördare i USA hade hockeyfrilla.)
.
För att riktigt gå in i förälderrollen så har jag nu beslutat mig för att stötta Junis i hennes kamp för fler hockeyfrillor på jorden. Håll utkik på bloggen framöver!
..


.
Hon har en del fint i sin lilla byrå bruden. Här är Lidköpings-snyggt och en cool Kalikå-skallra som hon säkert kommer att gilla framöver.







Å jag har köpt ridbyxorna från Kappahl, sött!
Dags för hockeyfrillan att få en ren blöja. Over and out! /Fru W
..
Ps. Den där Jonnan vi länkade till i förra inlägget är Eriks syster. Så ni vet. Ds.

Inga kommentarer: