fredag 17 september 2010

Sömn, fett och fashion!

Vi leker Törnrosa ljuvliga Junis och jag. Hon sover som en liten stock prinsessan och då gör ju jag det med. Sju timmar på raken, lite käk, tre timmar till, lite käk och sen morgonmys i sängen med prat om livet. BVC kom på hembesök igår och Junis jobbar stadigt uppåt viktmässigt och väger nu 3338 kilogram. Nästan ett halvt kilos viktuppgång sedan födseln, det känns kan jag lova!
.
Går vi upp i den här takten kan hon snart ha på sig strumpbyxor - fashion!
.
/Mysbyxan

2 kommentarer:

EMW sa...

Min vackra dotter på dryga 3 ton - hon är så söt!! Det är lite trögt att dra vagnen i uppförsbacke, och man får använda domkraft när hon ska lyftas, men vad gör man inte? Junis - jag älskar dig som du är :-)

/Pappa

Isabel sa...

Hahahah! ;D Ni e för roliga. Junis är för söt! Älskar de färgglada kläderna ni klär henne i!

Heja Junis! Ät o bli stor o stark!