tisdag 1 april 2008

Transformers

Hej! Nu har vi gett bort ett av våra gummi-paket, men jag har fortfarande lite dåligt samvete så lite till finns att hämta om någon är i behov.
.
Erik har blitt urförkyld men jobbar ändå. Denna gång med motiveringen "Jag måste ju förbereda klasserna inför de nationella proven". Plikt! Han har varit vaken sen 02.00 i natt och hostat och haft sig. Själv har jag till följd av hostan också varit halvvaken och drömde läskiga mardrömmar om mängder med äckliga kryp i vår lägenhet. En spindel i drömmen såg ut som en stor Transformers-spindel(om ni kommer ihåg de fina 80-tals leksakerna? Min bror David hade en lila/grön som hette Scorpio eller något sånt.) I drömmen var jag alldeles förtvivlat rädd och ropade på Erik så han kunde komma och stampa ihjäl äcklet - men Erik duschade glatt på och tyckte att jag kunde stampa ihjäl den på ett kick. Vad dåligt man mår när man sedan vaknar upp. Är den någon som har någon bra drömtydning på denna?
.
Igår var vi på banken och pratade lån. Idag ska vi titta på hus. Det är så spännande, men jag vill helst vinna på triss!
..
Kram! /Trötta frun

1 kommentar:

Familjen Hägglund sa...

ojojoj, hus! det är stort! lycka till!
kram