onsdag 18 november 2009

Ready and done

Precis när Jerre hade börjat min session säger han att foten är bland det värsta stället att tatuera sig på för det gör så ont. Jo tack. Ajaj!!!! Men ska man bli fin...
.
Lyckligt ovetandes kikar jag på allehanda tribaler. Vad ska vi slå till på? Lägg märke till min nervösa uppsyn.
.

Närå, den här har jag sugit på ett tag. Egen design också...

.


Way-cool-Jerre vid pennan. Jag ska se till att syrran får sig en tid beställd när hon kommer hit på besök :-) En delfin i svanken var det va?
.

Erik var först ut men de enda bilderna vi har på honom avslöjar motivet och vi vill dra ut på spänningen lite till. Dags för Bonde söker fru nu. Nästa gång tror jag det blir en feeet tv4-logga på skinkan!
.

/EMW

3 kommentarer:

Elina sa...

GAH! Jag spricker av iver. Visa tattorna, visa tattorna!

Anonym sa...

Nej tack. beställ ingen tid åt mig tack!!!

Isabel sa...

AAAaAj!

VIlka otroligt snygga brallor du har frun! I like a lot! Även scarfen var läcker!

Ser fram emot att se vad resultatet av ert självplågeri blev ;)