fredag 20 november 2009

Magnificent

Batterierna räckte så att jag kunde ta ett par halvsunkiga bilder med förskräckligt fokus. Det står "Only love can leave such a mark" och det vet ju en del av er varifrån jag snott.
.

..
Värre än så var det inte. Men det är som alla tatuerade säger, man får lite blodad tand oh funderar redan på vad nästa motiv blir :-) Erik är och handlar till fredagssalladen, Musse ligger och slickar sig torr på min mage (han har varit ute i regnet och kom snällt hem igen när jag ropat 4 gånger) och huset är färdigstädat.
.
Imorrn far vi till Göteborg och träffar vänner. Glatt!
.
Hoppas ni får en fin helg! /Mrs Tatoo

10 kommentarer:

Elina och co sa...

Skitsnyggt Mickan! Vågar inte visa Joel ikväll för då blir han så i gasen att han inte kan sova, och han ska upp tidigt imorrn och köra buss. Du vet att han kommer bli tvungen att bräcka det där va? Tack Mickan, nu har jag snart "Magnificent" eller "Pride" i pannan på min älskade, eller "With or without you" över hela bröstet...verkligen jättetack...

EMW sa...

Varsågod, jag bjur på den! :-)

Hanna sa...

cooooolt :)

Anonym sa...

Only love can leave such a mark
Är det från någon film eller..??

Familjen Thorén sa...

Ååh, vad snyggt, riktigt snyggt!

Den där tatueringstarmen är inte att leka med. Det är tur att det inte är gratis...

Jag tror faktiskt mig veta var citatet är hämtat :).
Om jag avslöjar ledtrådar som Irland och juli, bränns det då?


Kramar fru T

Familjen Thorén sa...

Oj, jag läste inte Elins kommentar...

Familjen Thorén sa...

Ok, ELINA! Nu ska jag lägga huvudet på kudden, då jag tror John Blund redan varit här och sprätt drömpulver innan jag hunnit borsta tänderna.

Anonym sa...

Fru T - Haha! Helt korrekt, U2 hela vägen :-) Hoppas sömnen gjorde väl! Kram!!

Familjen Thorén sa...

Jotack, en natts sömn gjorde att jag även lade märke till blogginläggets RUBRIK...

Anonym sa...

Hahahha! :-)