torsdag 19 november 2009

Humor på allvar

Så äntligen är det release för min tatuering. Jag förstår om ni har satt allt annat åt sidan och bara bevakat bloggen men nu är alltså väntan över....
.

Varför undrar ni kanske? Idén (alltså att skriva vänster på höger arm med min handstil) är från en kompis och passar mig precis därför att:
- jag alltid haft svårt att skilja på höger och vänster.
- mycket annat i livet är så allvarligt.
- jag har goofy humor :-)
.
Nästa gång blir det Musses ansikte över hela ryggtavlan. När vi köpt nya batterier till kameran får ni se Mickans också...
.
/Erik

2 kommentarer:

Julia sa...

Underbart!! Vi hörde att Lars Ohly har samma tatuering. Förresten har vi ett tips om var man kan få tag på billiga batterier...
/Sternegårds

Elina sa...

Klockrent! Undrar om vi ska göra detsamma med Milly, hon har också så fasligt svårt för det här med höger och vänster...