onsdag 25 november 2009

Läs!!

För er som har missat det så är ju vi troende, Erik och jag köpt hela baletten med Gud, Jesus, änglar och under. Jag har ett tips till er, oavsett om ni tror på högre makter eller ej - läs Göran Skyttes bok Omvänd. Gör det!! Riktigt, riktigt intressant. Den har en samhällsvinkling, tar upp politik, media och Gud men framför allt så är det en berättelse om Dig och Mig och om livet. Ärligt och nära från pärm till pärm. Läs läs läs!
.
Ja DU också - LÄS!! (för den normalt sett icke-läsaren kan jag tillägga att den är kort och lättläst) Så, nu finns inga undanflyker.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag ska läsa den då när du till och med skriver DU i versaler. Ni kunde lika gärna skrivit: Gäller även dig Mr. Lidin

/Mr Lidin

Anonym sa...

Hahahah! :-) Det är bra att du tar åt dig! /Mickan