söndag 8 november 2009

Hemsöktas foundation

Intruders foundation är en organisation som hälper människor som bär på trauman p.g.a att de har mött ufos. Vart finns min hjälp undrar jag då?? Jag är hemsökt, någon söker efter mig i hemmet alltså. Eller stöker mig i hemmet tror jag. Ända sedan jag flyttade hemifrån så har de funnits där, de som ständigt följer efter, de som lever som skuggor, de som gömmer sig men som märks för vart de än har satt sina spår så är det smutsigt, ååh så smutsigt!
.
Några bevis på att någon/några terroriserar oss veckorvis, år ut och år in är följande:
1. Dammråttor dyker upp i var och vartannat hörn (bara någon dag efter att man städat!!!)
2. Kläder ligger i travar på stolar, fåtöljer och på sängen (trots att både Erik och jag kommit överrens om att vi hänger in alla kläder för att slippa plocka så mycket...)
3. Gamla, skitiga handdukar hänger framme istället för rena. Samma gäller med sängkläder!
4. Massor av disk ligger i diskhon istället för i diskmaskinen. Diskmaskinen är ofta full med ren disk??
.
En annan grej de sysslar med är att tömma våra skafferier och de är särskilt ute efter godbitarna. Häromdagen köpte vi hem några kakpaket, en del godis och chips med tanken om att det här "räcker månaden ut". Men icke då, en helg gick och våra förföljare hade länsat RUBBET, jag menar allt, minsta smula var väck.
.
Och inget av detta är något varken Erik eller jag sysslar med. Hallå liksom varför skulle jag gå omkring och lägga dammråttor i hörnen, precis som att jag inte har vettigare saker att göra? Och vem vill sova i gamla lakan när det finns rena, och en påse Turkisk peppar, en feting full med karamellkungen + chips, dipp, några liter pepsi max m.m. äter man ju knappast på en helg. Jag börjar dock komma dem på spåren, häromdagen fick jag syn på 2 av förföljarna (de sprang precis och gömde sig i garderoben när jag kom på dem), en man och en kvinna var det, kvinnan var brunhårig och såg lite sur ut, mannen var kort men hade ett fryntligt leende.
..
Vi/jag kanske är ensam om det är problemet men OM jag inte är ensam undrar jag om det finns någon organisation (liknande Inruders foundation) där man kan få professionell hjälp (ev. psykoterapi, eller någon form av utdrivning av förföljarna) så vore jag tacksammast på jorden. Hör av er!
.-
/Fru W

2 kommentarer:

fru J sa...

Nähä! Ni också?? ett stort problem hos oss är att våra förföljare tar minst 6 nya vattenglas varje dag som sedan står lite här och var i lägenheten, och trots att vi släcker alla lampor för att spara ström så tycks det alltid finnas några tända. Det är hårt att leva!

Anonym sa...

SKönt att veta att vu inte är ensamma om detta! Vi får talas vid snart tror jag. Kram! /Mickan