tisdag 9 september 2008

Tre nyanser

Det allvarliga
.
- Usch, jag har en mesförkylning som ger mig huvudvärk. Grått väder varje dag gör inte saken bättre.
.
Det vardagliga
.
- Körkortet kommer dock allt närmare, bara några lektioner kvar och sen halkan nästa vecka, därefter ska jag testas av vägverket på allvar. Idag övade jag fickparkering igen och lite repetition statstrafik. Så nu vet ni det.
.
Det bästa
.
- Idag har vi cell igen, det ser jag fram emot massa. Vi har garanterat världens bästa grupp! Dessutom är vi hemma hos Johanssons och bara det är fantastiskt. I fredags fick jag supergod kvällsmat där, Emelie är så bra!
.
- Nummer 2 är att Mattias och Sandra kommer till oss i helgen. Åååå så härligt!!
.
Ajöss! /Mikkis
Ps. WIlléns - ja kom gärna och hälsa på oss och ät middag. Hur ser helgen 20-21 ut? Ds.

Inga kommentarer: