onsdag 17 september 2008

Dessutom äter jag min andra hallonlakritsklubba för dagen.

Det är inte "halka" ni ska på, det heter "riskutbildning" informerade gubben om igår på anläggningen vid Kinnekulle. Vi halkade alltså inte bara omkring utan fick titta på informationsfilmer om vad folk tror händer om man frontalkrockar vid vissa hastigheter. Jag blev förvånad och ropade högt "Honom känner jag!!" när Mr Thorén plötsligt dyker upp på filmen. Häftigt va?? Alla andra (de tre 18åringarna) blev otroligt imponerade av mig och ville snart därefter kyssa mina fötter och bjuda mig dryck. Det är då det gäller att spela cool och verka oberörd.
...
Ibland osar det framgång om mig, det är bara att insupa atmosfären för den är enligt erfarenhet ack så förgänglig.
.
Ja okej, jag har koncentrationssvårigheter ibland, men däremellan jobbar jag massvis!
..
Kramar! Mickan

Inga kommentarer: