onsdag 17 september 2008

Schaaooo kilometer i timmen!

Jo tackars om frågar, halkan gick fint. Jag blev bara lagom irriterad på gubbarna som satt och ropade ut "schaaooo kilometer i timmen och tvärbroms!" Gaaahh, vaddå "schaaoo kilometer"?? Ibland blev det lite fel men jag gjorde snygga girar runt "älgarna" mot slutet. Det var ganska prövande att umgås med, för mig och för varandra 3 okända 18åringar hela dagen. Väl hemkommen 17:30 blev jag upphämtad, bytte om på 5 minuter, i med ett knäckebröd och sedan var det fisketur med cellen. Dåligt med napp men kul ändå!
..
Och tackar som frågar igen så går det fint med huset än så länge. Jag har frid över det och frid brukar Gud sända mig när det är meningen med ett stort beslut (typ samma känsla som när jag träffade Erik eller när vi skulle flytta ner hit). Vi leder budgivningen men tänker inte gå upp ett snäpp mer, bjuder någon över så bjuder någon över....
.
Frid! /Mickan

Inga kommentarer: