lördag 20 september 2008

Pusselprotagonist

Å vad kurerande det är med lugna lördagar. Erik ger mig frukost på sängen varje helgmorgon (jag vet - underbart!!) och vi läser DN och kollar vad Dr Phil har för kloka råd till ledsna människor. Därefter har vi övningskört och sedan pusseltime! Fick ju ett pussel i födelsedagspresent och för er som är pusselantagonister och inte förstått er på denna fantastiska utövning så är det oerhört lugnande, meditativt och kul! Och för er som diggart redan så rekommenderar jag eder varmt att införskaffa en pusselmatta för bästa komfort. Vår favoritpusseldesigner (haha - att jag ens säger det här???) är Jan Van Haasteren som gör roliga pussel med gubbar på. Testa och låna av oss om ni vill! Ikväll åker jag till Emelie på tjejmiddag och Erik hänger med Jocke för pizza, fiske och tv-spel.
.
Hjärtligaste hälsningar, den lugna och utvilade lördagsMickan
..