onsdag 10 september 2008

Hustankar

Jo, vi har ett sött hus på gång. Visningen var i fredags och nu i helgen går vi på visning nr. 2 där Mattias och Sandra får följa med och vara extra ögon och hjärnor. Allt är inte perfekt med huset men det har "potential" som det så fint heter. Vi är superintresserade men det beror ju också på hur mycket priset stiger. Utgångspriset är 1,5 miljon (blir yr bara jag tänker på hur många guldtior det är).
.
Annars är jag lite rosslig i halsen och röten, men inte särskilt sjuk egentligen, ibland är det bara skönt att vara lite låtsassjuk och tycka synd om sig själv. Det bästa är att Erik åkte och köpte Sushi till mig som var "sjuk". På fredag fyller jag år, då får jag önska mig favoritmat igen. Jippie!
..
Härå! /Mikaela

1 kommentar:

Familjen Hägglund sa...

oj, va roligt med ett hus!!! blir riktigt avis! hoppas det går bra för er på andra visningen.
kram kram Hanna