måndag 25 augusti 2008

Ännu en omgång.

Vi har nyss avverkat ännu en husvisning med ett hus vi inte vill köpa. Varför vi kollar på hus vi inte vill ha? Jo, vi kollar olika typer av hus och olika områden i stan för att känna in vad som passar oss bäst. Vi hälsar glatt på mäklaren, blir tillstuckna en boschyr med intressant info och sen kan vi glida omkring och fundera över inredning och planlösningar. På vägen hem åker man en runda genom kvarteret för att bedöma stämningen. Det dröjer säkert ett bra tag innan vi väl slår till men vi har kul under tiden.
..
Såhär i början av terminen blir jag helt taggad och nästintill yr efter en lektion. Det är som en kick efter en fet bergochdalbana - jess vad kul! Går på mitt 3:e (!!!!!!!!!) år som lärare nu, oj oj och oj vad erfaren jag börjar bli.
.
Hej då! /Mickan

1 kommentar:

Familjen Hägglund sa...

hej! jo, tänker samma sak om kommenteringen... =) Jo, vi har tänkt oss försöka komma iväg på bröllopet. Tyvärr kommer vi nog lämna Lisen hemma för det blir ju så mycket enklare för oss utan henne. Planen är den, men samma helg kommer Mats Särnholm till pk i Holmsund(systerförsamling) som han egentligen borde vara på, men jag ska göra allt jag kan för att vi ska komma iväg! Vore sååå kul att ses!
Tänk ändå att vi redan jobbat 3 år! Inte illa! Lycka till med terminen!
Kram kram