tisdag 10 juni 2008

Wzup dawg??

Nu ska jag "kicka lite rhymes till allmänheten" som Dogge Doggelito skulle ha uttryckt det. I morse hade jag min första körlektion och körde inte på en endaste kon. Nu orkar jag inte rimma längre.
.
Erik ställde klockan på ringning tidigare än vanligt för att jag skulle hinna göra mig i ordning i tid, omtänksamt va? Sen väckte han mig dock samma tid som vanligt så det blev till att jäkta i alla fall. Typiskt. Men han har sagt förlåt så jag borde inte sitta här med en bitterrynka och gny.
.
Körde inte ihjäl en enda människa eller djur, kanske vare bara tur? (Återfall, ursäkta) Jag rispade inte ens lacken och fick heller inte min lärare att trycka in nödbromsen. Krypkörning och start i uppförsbacke och sånt har det övats på, jag är grymmast i stan och har nu ännu en körlektion innan jag måste ta fetaste uppehållet på grund av utomlandsresa och deras semestertider. I augusti är jag tillbaks på banan igen och i höst borde jag ha ett av vägverket godkänt förarbevis d.v.s. OM jag behåller glöden och ivern som jag fått med hjälp av era 3 (!!) kommentarer, fortsätt att sporra mig (på alla sätt ni tycker det passar sig).
..
Det coolaste skulle vara om någon som jag inte alls känner lämnade en kommentar på bloggen (och nej, Sternegård eller Elin K, skriv inte att ni heter Jonas, Malin eller Hans nästa gång). Det får gärna vara George Clooney eller Brad Pitt, men Persbrandt, Carola, Mia&Klara eller Björn Gustavsson får också gå. Är ni inte nyss nämnda med namn kanske jag kan ha överseende med det också.
.
Se så, sätt fart, jag behöver hjälp! Få mig att känna, få mig att vilja!
.
Nu ska jag göra squash-soppa, är den god kanske jag hör av mig.
.
Härrå! /Driver M (mitt nya hipphoppar-yo-namn)

2 kommentarer:

Magdalena sa...

Klart du ska fortsätta kämpa..
You can do it!
=)

Anonym sa...

ja måste skriva endå.. jag har faktiskt börjat köra nu jag med..! Grymt.. kul va de faktiskt !