tisdag 17 juni 2008

When dreams come true

Igår hade jag min andra körlektion. Bilproffset har övat på att backa runt hörn och göra grymma u-svängar. Inga road kills än heller så jag ligger på plus.
.
I natt drömde jag att jag åkte på en endags-semestertripp till Bangkok. Det var lite skumt att flyga så många timmar och sedan tillbaks dagen efter. Varför är allt så ologiskt i drömmar? Varför sätter man på sig en halv strumpa och en trasig tunika till festen, varför har vi plötsligt skaffat oss randiga krabbor i akvariet som vi inte ens äger, varför kör jag plötsligt ferarri med Carl Bildt , varför störtar flygplanet och vi landar i Tunisien där mamma och pappa bor, och varför har Elin blivit galen och lagt upp konstiga bilder på sin blogg?
.
Drömmar drömmar.... det läskigaste är när drömmar visar sig vara sanna och jag i verkligheten hittar konstiga bilder på Elins blogg. Kolla in den här!! Mysko!!
..


.

Kräm! /Mikkis

2 kommentarer:

Anonym sa...

mikaela.. jag .. ska inte säga något mer än att jag vet att du hängt upp den på väggen.. och jag förstår om du tycker att de känns jobbigt att erkänna.. att jag e faktiskt snyggast i världen !

Anonym sa...

Det är så rätt :D