lördag 1 mars 2008

Virveln

Nu står den i garaget - Virveln (det är ju uppenbart med bokstäverna WRL på reg. skylten) En grafitblå Golf, årsmodell 05 med hela 102 hk, döläcker! Vi ska ta den på en Uddevallapremiär idag genom att köra den till Törp och fylla skafferiet. Så fort Erik har kommit upp ur garaget alltså..... bör jag ens nämna att Erik i morse i stort sett skippade DN motor och istället låg och lusläste instruktionsböcker i en dryg timme.
.
Min make ville gärna förtälja på bloggen att han nu har sett My fair lady på Göteborgsoperan och att han rekommenderar denna mycket varmt. Han hade hisp-blicken på när han berättade om den så jag förstår att det var något särdeles med den musikalen.
.
Vi kan nu även varmt rekommendera Lax-butiken i Ljungskile. Stannade där med Emelie igår på väg hem från Götet och plockade upp lite olika sorters lax - sååå gott!! (Pralinerna satt som en schmeck till efterrätt!)
.
Har ännu ej hunnit ta 347 bilder på bilen ur olika vinklar och miljöer för att ha i vårt familjealbum så ni får nöja er med denna färska bild från garaget.

.

3 kommentarer:

Sternegård sa...

det är ju visst en kombi! :D

Anonym sa...

Snygg bil. Lite liten dock för min smak, men så gillar ju jag stora vackra kombibilar....

Anonym sa...

Ljungskilelax när det finns Leschöppingslax? Schämmes!!!

MVH

Ken1