onsdag 26 mars 2008

Bajskorv boogie!

En bild säger mer än tusen ord sägs det men ni för nöja er med präntat istället för pixlar. Vi har firat påsk och bra har vi haft det. I Karlstad med god mat och familjemys, farmor Brita på besök, hon är cool. Var på bio med Lisset och Jonna och såg No coutry for old men - vilken bra film! Och vad mördaren var lik Jonnas pojkvän Andreas, till utseendet såklart :)
.
I måndags hängde vi hos blivande makarna Thorén - bröllop stundar i september, fy vad skoj det ska bli! Jag och Sofia fullkommligt finkammade google.com på alla snygga bröllopstårtsbilder medan Erik busade med en söt jag-kanske-ska-få-tänder-så-jag-gnäller-Hugo och en kiss-och-bajs-ålder-Oliver (han sjöng Bajskorv boogie högt vid matbordet och det var svårt att hålla sig för skratt).
.
Träffade Arvika-kollegan Maria i tisdags förmiddag och sedan bar det av mot Åmål. Så, det är vad vi hunnit med. Nu slaskar det där ute, Erik målar på en sovrumstavla och imorgon startar vi vår egna smågrupp. Ojj, vilken rapportering, hoppas ni är vakna...
.
Kram! /M

1 kommentar:

Anonym sa...

jag ser ingen likhet alls, men men. nu ska mami och jag hoppa på flyget, pusspåer