torsdag 13 mars 2008

Kultur

Ojjj vad det arbetas i det Wennstamska residenset. Har precis avslutat jobbet för idag, en uppgift om internationella relationer är klar till morgondagens samhällskunskapslektion. Skönt att man inte är ute i sista sekunden :) Snabbt som busen har jag samtidigt kokat soppa och hunnit fika mellan varven. Erik har inte ens kommit hem från jobbet och klockan är snart 19... Ska bli så skönt med helg! En påfrestande dag kvar på mitt ljuvliga arbete - sen får jag vila!
.
P.S Har under veckan skrutit för mina elever om alla kändisar jag "träffade" i helgen. Alla tittade storögt på mig tills jag kläckte namn som Ragnar Dahlberg och istället förvandlas de till fågelholkar. Är det jag som är kärring eller eleverna som inte har någon hederlig kultur i kroppen??? D.S
.
Tjing tjong! /M

1 kommentar:

Anonym sa...

haha, du skriver så skönt mickan! Jag tror absolut att du är en helt fantastisk lärare, skulle verkligen velat ha dig som lärare själv. så rolig och mysig!
Hoppas sista dagen innan helgen blir bra!
Kram kram
ps.snygg bil! ds