måndag 31 januari 2011

Jag talar ut

Idag talar jag ut. Ni har ingen mindre är Junis Milly Märta Wennstam vid tangentbordet, jag bor i Uddevalla med mina päron, vår pälsiga kisse och ibland ett par döda möss. Igår blev jag välsignad och det är sååååå pinsamt att morsan och farsan tog så dåligt med kort, de påstår att de citat "hade häcken full". Så inte mycket blev fotat men jag är välsignad och det finns dokumenterat i himlen i alla fall. Vi hade middag för familjen på dagen och efter kyrkan kom Uddevallakompisar på lite kvällsmys.

Jag är ännu snuvigare idag men mysbyxor sitter som en schmäck såhär dagen efter.

Gammelfarmor hade en sååå cool kavaj på sig, röd och läcker att ta på ska ni veta.
Fasters famn är alltid mysig!

Sen asså, min mamma har något askes-ideal där hon får dåligt samvete och tänker på barnen i Afrika varje gång jag får nåt läckert men jag säger bara "bring em´ on" - äääälskar paket!! Kolla min nya giraff, astuff!

Helvettig litteratur och mitt första blingbling.

Pfff.... tjaa... eeere sant?? ...... wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!

Tänk, om några månader ska jag ut och gå med den här. Jo jag vet, först krypa och såklart skruva fast hjulen på vagnen, men sen ska ni få se!
..
Pappa är i Göteborg idag igen för sitt fina hjärta. Sjukgymnast med cykelprov och läkarprat om magnetkameraundersökningen. Allt ska gå bra.
..
Snorig puss till Er som kom och till Er som tänkte på oss! /Junis

Inga kommentarer: