torsdag 27 januari 2011

Ack och ve

Okej jag tänker klaga. För jag är trött. Så löjligt trött. Och blek. Och vi har alldeles för lång tid kvar innan vintern är borta. Dessutom spår en del jobbiga amerikanska väderprofeter att en extremkyla ska råda ända in i april men jag litar mer på SMHI som säger såhär - tackolov! I övrigt gör jag ju allt som står i min makt för att bli piggare som att t.ex. träna och äta sunt.
.
Jag lobbar stenhårt för att Erik och jag ska bostätta oss utomlands på ålderns höst, i alla fall några månader om året. Man kan säkert göra sin plikt som människa på jorden även på den spanska solkusten. Eller?
.
Trötter/M

2 kommentarer:

Anonym sa...

http://www.dn.se/nyheter/sverige/nu-blir-dagarna-langre-allt-fortare

läs ngt uppmuntrande syrran!!
/E

Anonym sa...

Tack syrran! /M