lördag 10 januari 2009

Tre och fyra.

Tre dumma
.
- Jag skulle verkligen behöva sol. Svenskt vinterväder är ingenting för mig, jag är konstant trött och hängig. Minsta lilla prestation gör mig trött som en flock stekta höns.
.
- Booooom och booooom och boooooom och boooooom. En dov och pulserande bas väckte oss i natt 03:30, grannen som har dum-fyllefest. Erik skäller och sedan tystnar det men det tar en bra stund innan jag somnar igen.
.
- Ibland går tiden för långsamt. Jag vill flytta ifrån partygrannar, brummande trafik och konflikt i tvättstugan.
.
Fyra bra
.
- Att jag har lärt mig känna igen Uddevalla-dialekt. Fy vad roligt det är att lyssna på!
.
- Igår kväll hade vi det topppen hos vår Uddevallska familj Johanssons.
.
- Vi har haft en grymt bra hemgruppsledare-intro-start-typ i kyrkan idag. Power!
.
- Jag är innerligt och djupt kär i världens bästa Erik och nu har vi resterande del av dagen prestationslös och tillsammans.
.
/Frun

Inga kommentarer: