fredag 30 januari 2009

Fredagsnöje.

Saker jag hittills inte gjort och kanske aldrig gör.
.
Startat en insamlingsfond eller hålla i en gala och insamling till förmån för en bettskena till mig. (Jo, som heltidsarbetande kan jag betala den själv, men eftersom jag inte förstår allvaret i min situation så behöver jag hjälp).
.
Skratta jättehögt när jag tappar en av våra kartonger med dyrt porslin nedför garageinfarten.
.
Sola solarium 4 gånger i veckan för att få energi en hel vinter.
.
Skälla på en elev så jag blir röd i ansiktet.
..
Hälla strössel i ryamattan (det får inte plats för Erik har ju lagt en lampa i den)
..
Ha rastaperuk på jobbet.
...
Det var nog allt. /Mickan

1 kommentar:

Charlotte Ulander sa...

Hahaha, du är rolig Mikaela! Kan inte sluta tänka på den där kvinnan som ätit rutten mat hela livet...det är humor!
Ha en trevlig helg!
Kram C