måndag 14 juli 2008

Halmstad

Vi kom tillbaks till Svea, sov massor, tvättade och packade väskan för att spendera helgen i Halmstad med min kusin Mattias och fru Sandra. En jättekul helg med mycket prat, skratt, god mat...
..

Och lite gokart för de maskulina männen.
.

Se så snabbt Erik åker. Det var dock enligt hans egen utsago "en slirig bana" så Mattias slog honom.
.

Eftersom det var tennisvecka i Båstad åkte vi dit och florerade oss med sociteten. Sandra äter här gratisglass. Det fanns mycket gratisprylar, min handväska blev snabbt full. Vi smälter verkligen in med vår klass och stil!

Grunden till ett gemensamt familjeföretag lades. Här står två nöjda VD:s. Inom 10 år bör vi ha den största yachten på plats.


Ännu fler läckra gratisprylar var de här snygga reklamössorna från Synsam. De delades ut till alla som skulle in och kolla på tennis, av någon anledning råkade vi hamna vid entrén.
.
Ajöss! /Mickan

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag e på G mickan.. lite rädd för er ibland bara.. vågar inte knacka på.. du kanske slår larm då.. ne men jag kommer drar med mig emelie också !

Anonym sa...

Ja och Mickan här kommer listan ´över vad du är bra på (refererar till fruns kommentar på raggsockans blogg) : Inreda, sjunga, laga oförskämt god mat, shoppa, vara ärlig, hitta på saker, blogga, ta hand om din man, lära ut viktigheter till dagens ungdom, leda cellgrupp, äta choklad och sist men inte minst vinna alla typer av spel.... det va väl en ganska lång lista över vad du är bra på????