lördag 10 juli 2010

Tre fina

Puuh, skönt att allt är som vanligt igen = jag har hängt vid havet och Musse har spenderat 5 minuter inomhus. Erik har flyttstädat hos fam L (jag kan knappt städa här hemma så Erik fick hjälpa till åt mig också) och kämpat med gruset på gården i sitt anletes svett.

Museishoppar får igång mig. Häftig design och kreativa prylar. Tre fynd har det fått bli i sommar.


Cranky (till vänster) har fått en pojkvän, jag vill presentera Pintacuda för er. Han har ett mildare temperament än Cranky men är ändå livlig på sitt sätt. Pintacuda köptes på Louisiana och Cranky på moderna i Sthlm för några år sedan...

Från Nordiska akvarellmuséet fick denna fina ask följa med. Kantig form och rolig att se på!

Ännu en från Louisiana, blomväska!
.
Snart fotboll! /Mickan

2 kommentarer:

Heidi sa...

Väskan alltså...
Jag dog lite nu, för så fin är den.

Anonym sa...

Ja visst är den!!!! :-) Sååå gul och blommig!! /M