måndag 19 oktober 2009

Örebro minsann

Har jag nämnt att jag kammade hem betyget Godkänt i både naturkunskap A och B? Har svårt för det här med ögats beståndsdelar, därav har jag benämnt gula fläcken med gulkroppen i tidigare inlägg. Yeeaa!
..
Carin och jag for till Örebro i helgen för att hälsa på Strömmis.
..

...


Vi gingå lite i staden. Tre jäntor.
..

El slotto mitt i city.
.
"Tupplur på ett ben" är en fräsig tävling. Jag fotade, fnissade lite och brydde mig inte om att berätta för anden att han redan hade vunnit hela grejen (de andra änderna gav upp för en vecka sen och satt och åt sig feta på gamla pommes lite längre ner på gatan...).
.

Vi besöke Per också. Den här stod på trappen när vi kom.... ??
..

Såklart fina Wadköping i solen, god mat och underbart kul. Vi slank in en halvtimme på fabriksbutiken i Lidköping på hemvägen såklart... :-)
..
Lyckat och såååå roligt att få träffa Stömmis igen!! Tillbaks i verkligheten på jobbet idag, möte med gymnasiechefen och överhopningar med arbete, är fortfarande överarbetad men ett förlösande möte med världens bästa boss har lyft bördor! Tack!
/Fru W

Inga kommentarer: