fredag 23 oktober 2009

En fisk-vits någon??

I natt var jag med i Sagan om ringen. Tänk så spännande att få vara med i gänget, vilken gemenskap, kamp och oövervinnelig kärlek. Dock fick jag inte skutta omkring på Nya Zeeland och slåss mot orcher, nej jag stod i ett rum och dammsög massor av grus. Men jag var i alla fall med i Sagan om ringen, det har väl inte du varit kan jag tänka?
.
Det är snart dags för fredagsmyyyyys!!
.

.
Dammsugare är en favvo när det är fika.
.
Och arraksboll eller task som vi i familjen (Nåt mor haft med sig tror jag...) alltid kallat det är en annan favorit.
.
En sista grej är att min kära Erik har blivit besatt. Inte av något dåligt men ja.. besattheten rör fisk-vitsar. Han kommer på några stycken vitsar om fiskar varje dag och nu har han till och med börjat skriva ner dem i ett block. I morse fick jag lite skäll för att jag inte kommer ihåg den där otroligt braiga fiskvitsen han drog precis innan jag somnade igår kväll.. ja jag vet, hemskt dumt av mig.
.
Har ni tur så släpper han några fisk-vitsar här på bloggen inom kort.. :-)
.
/Fru W

Inga kommentarer: