fredag 2 oktober 2009

Lysdon säljes i Kungälv

Idag fyller brollan Marcus och kära vän Emelie år. Hipp hipp för det!
..
Jag har beställt stolar till vardagsrummet. Det blev den här vitingen...


Och jag lovar att det inte blir en vit lampa ovanför bordet. Huvva. Nej jag letar efter nåt klatschigt såklart. Som alltid.


Så kanske blir det en Tudor.


Le Klint Joker är kul och finns i fina färger!


Eller en Verner Panton Ball?!


Eller PXL pendel....
. ´.

... men vad det kostar allt det där, så dyrt så!! Man kanske får nöja sig med en från Blocket. Hittade de här lysdonen i Kungälv, den stora vita i trä kostar bara 200 kr men med tanke på att stilsäkra Sternegårds bor närmare Kungälv än vi så är den väl redan paxad. Typiskt.
..
Hittade idag inklöst i parketten följande text:
.
-Idag åt jag färsk tomat. Check!
..
Kram! /Fru W

2 kommentarer:

Julia sa...

Ha HA HA! hur visste du? vi håller just i skrivande stund på att luta av den...vill ju gärna att den ska passa resten av furun =)PXL pendel står det Mikaela på! Puss o TACK för senast!

jonnni sa...

jag skulle säga tudor!