lördag 3 november 2007

Systerkärlek och vinterdäck

I april 1988 gick jag och väntade på att få en brorsa till (för det var ungefär vad läkarna hade sagt, han skulle dessutom vara tjock och stor eftersom mamma var så oootroligt gravid). När mamma och pappa ringde från BB den 19 april riktigt tjuter David och Marcus när de hör att det blev en brorsa till, samtidigt tjuter jag av lycka för det visade sig vara 2 barn och jag fick en SYSTER. Det har gått ett tag sedan 1988 och idag är min kära syster 19 år, tiden går... Hon är på besök här nu, och vi har, hör och häpna, INTE visat henne strandpromenaden. Vill bara uttrycka min glädje och tacksamhet över att jag har en syster. Världens bästa syster som är så duktig, modig, vis och planerande :)
.
Solen skiner otroligt höstvackert idag. Vi har redan hunnit gymma och E är i full färd med att byta till splitter nya vinterdäck (som är skittråkigt att lägga pengarna på).
..




Inga kommentarer: