onsdag 13 juli 2011

It's all about the strandhäng

Mollön är oftast grejen. Där finns ju till och med vadarstrand för vadarsläktet. Så krum hållning man får förresten när man umgås med en vadare.



Ibland går blixten på samtidigt som hon gråter av rädsla för vattnet som inte ser ut som i badkaret där hemma. Man ser inklippt ut och det går inte att le jämt.

Bara nästan.


Åker man till stranden med miss C får man lära sig dricka festis, det hör till strandhänget liksom. Annars åker vi till Byggmax varannan dag, någon som vill följa med?


/Fru W

4 kommentarer:

Isabel sa...

ÅH vad härligt ni har det! Och vad fin du är Mickaela! Riktig strandbabe! Jag kämpar fortfarande med mina överkilon som vägrar ge sig av. Men vad gör det egentligen om hundra år?!

Fortsätt mysa! KRAAAM

Anonym sa...

Jaa, vi gillar sommaren i denna familj :-) (Unikt?) Tack för fina ord. Stor kram! /Mickan

Zalina - Mamma till Olivia sa...

Tack snälla för tipset, det är alltid välkommet med bra ideér du låter som värsta proffset :-) Jobbar du i möbelbutik?

Och vilken oerhört söt dotter ni har!!!

Kram Zalina

Helgi sa...

Vad köpte ni på Byggmax då?

Om ni håller på att bygga något tycker jag att ni borde skriva om det på Byggmax byggforum, Byggla.se

Det är riktigt skoj faktiskt att dela med sig av sina byggprojekt.

Hör av dig till mig så berättar jag mer. Om du har något projekt kanske jag kan erbjuda en liten morot.
helgibyggla@gmail.com

Vänliga hälsningar
Helgi