måndag 18 juli 2011

Dykarsåg, börnisås och mustasch

Jag kan berätta att det inte regnade så hemskt som vi trodde så Erik kunde åka till byggvaruhuset igen och fortsätta med trappbygget. Det går framåt, han är så duktig min karl, han sysslade till och med med en dykarsåg idag liksom. Tanken är att vi ska ha två trappor så ni vet, det är liksom inte meningen att vi ska tappa våra långa ben och eventuella blonda extensions när vi försöker balansera upp för stegen med fläskarré och Lallerstedts börnisås.




En av få växter som lever och frodas i min vård. Haleluja. Det är nästan historiskt, ungefär som när Wasa åkte skidor eller när kungen ljög i tv sist.


Vi funderar på om ungen ska få flytta in i sitt egna lilla rum snart eller om jag ska låta henne bo i spjälsäng vid vår fotända tills hon är 37 och det växer mustasch på hennes överläpp. Det lutar åt överläppen för hon är så fin så jag tror att hon tappar lite av sin finhet om hon byter rum.


/Mickan

Inga kommentarer: