tisdag 15 juni 2010

Tradera med mera

Många småbarnsföräldrar (och även andra...) knarkar ju tydligen tradera.se och jag har sett till att hamna i träsket i tid. Häromdagen ropades en ny Blingo sovpåse in, dålig bild men snygg är den jovisstjo!
.

.


Och i natt vann jag läckra misstomboy:s body.
.
Idag åker jag till Åmål och sover hos mor och far och onsdag är det kompetensutveckling på Karlstads universitet som gäller och jag viskar lite nu för att de som inte vill höra slipper men på torsdag börjar vårt SOMMARLOV!!!!
.
Dags att baka kärleksmums. /Mickan

2 kommentarer:

Familjen Hägglund sa...

åh, va fin och sommarfräsch bloggen blivit! och jag måste slå ett stort slag för sovpåsarna, hur mysiga som helst!!!

Anonym sa...

Tack Hanna! Ja di däringa påsarna verkar det vara gos i! Kram!/Mickan