måndag 28 juni 2010

På Eriks mage

Musse kom just in i trädgården för att visa upp sin senaste triumf, en stackars liten fågel som pep så förfärligt att jag fick hålla för öronen. Ikväll får han ligga och gosa på Eriks mage.
.

Resan ja. Gladast av alla var ju Mr Al - solskenet själv!

Vi tog färjan över till Helsingör och tåget vidare till Louisiana. Så fint så! Inga kort inne på museet såklart men i parken utanför passade vi på.

Picasso tror jag. Och så har vi mig till höger.

Vi kan hursomhelst rekommendera stället varmt för er där ute som gillar färg och form. Ikväll spelar Brasilien och imorgon bitti ska jag befinna mig på ögonkliniken igen för att kolla upp min centrala serösa retinopati som aldrig vill ge sig :-(
.
Kramar och så! /Mickan

2 kommentarer:

Elina och co sa...

Hahahaha, det där måste ju vara Alfreds största dröm i hela livet, om dom nu inte voro så hårda och mjölktomma...Den pojken kommer att drömma sött i sommar :) Och fin som snus är du i vacker-magen, det är ju så spännande detta!

Anonym sa...

Visst är di fina di dära bröna :-) Babydröm verkligen! Och TACK för mag-komplimangen snyggo! KRam! /Fru W