fredag 16 april 2010

1-4

Det beror kanske på att det är fredag :-) men jag är så innerligt tacksam.
Jag har så fina vänner, en av dem är Emelie. Hon får en att känna sig ompysslad och omtyckt för jämnan. Idag ska jag och några andra kvinnfolk hem till henne på fika och man vet redan nu att det kommer att ligga så mycket kärlek bakom det där fikat. (Om hon så bjöd på en smula som fallit ner under gårdagens frukost!)
.
Jag har en sådan underbar man. Han får mig att skratta, älska och ilskna till. Erik är så särskilt omtänksam och lägger sig ofta i vad jag äter och hur jag rör mig nu för tiden. Han tänker på mig, på oss, och på andra. Alla ticktacks på klockan som vi har ihop är det mer än diamant-priser på.
.
Jag har en sådan fin familj. Av olika slag. Med olika temperament, humor, sätt att visa kärlek. En gåva.
.
Jag har ett litet liv. Som puffar. Buffar. Sover. Växer. Är. Overkligt. Sant.
.
/Fru W

Inga kommentarer: