söndag 7 juni 2009

Inte så sköj och spexigt

Några bilder från de senaste dagarna. Bered er på erhört intressant och magpirrande läsning. Gääääsp... :)
.

Ja.. jag vet inte vad jag ska skriva här. Haha!
.

Studentfirande i Agnebergshallen. Jag satt bättre till men det var Erik som hade med sig kameran. Mest effektfullt var det alla studenter i kör ropade "Visa hattarna" och när Markus/Gustavs coola bildspel visades. Döläckert!
....

Igår tankade vi bilen och for till Åmål för att säga Grattis till min bror Marcus som även han är färdig lärare. Familjekvoten är nu uppfylld. Han är fin min lillebror!
..

Moder och fader, fina de också.
.

Men finast av dem alla är Erik ändå. Höhö!
.

Åå så roligt att få träffa syrran äntligen. Från och med i sommar bor hon i Jkp så då kan jag krama henne lite oftare.
Vi saknade såklart David/Viv och Fredrik! Snyft.
,
Efter hej och grattis i 2 timmar i Åmål åkte vi till Karlstad för att säga grattis till ännu en nybakad lärare - Kristian. Av trötthet glömde vi ta kort men alla var fina och glada och maten var superb. Anhalt nr 2 i Karlstad blev Högbackagatan där Jonna bjussade på kladdkaka och jordgubbar, Kristina skickade med karta över Dublin (tjooo!) och Thomas bjöd på vattenspridare.
..
Vi hamnade hos Carin på kvällskvisten där det spelades Greedy och frossades i choklad. Idag åker vi till Lidköping för att hälsa på familj och kolla kisse.
.
What a boring blogginlägg men vaddå, möste allt vare så sköj å spexigt hele tia, nääe!
.
Puss! /Frun

Inga kommentarer: