lördag 9 juni 2007

Pukor och fanfarer

"Olika men ändå lika" fanns det en antirasism-kampanj som hette någon gång under 90-talet. Nu är vi helt säkra - det stämmer. Erik lider i värmen, stånkar och stönar, torkar sig om pannan. Mickan njuter i ofattbara mängder! Men ändå så är vi ju så lika för båda gillar vi ju... sour cream & onion chips....och...Jesus... och...tandtråd.... och.....äsch, men lika är vi, fast olika!
.
Fredagen innebar student/50-årsfirande. Mickans bror Fredrik tog studenten och mor Rakel blev officiellt tan... nej, mogen kvinna! Bilderna nedan visar festmingel m.m. Även denna dag, lördagen, har gått i party-tecknet, för precis som vi annonserat så skulle ju dagen komma då Erik tog sin examen och nu är vi framme - Erik är nu officiellt en gymnasielärare i svenska/pykologi! Tackar å bockar för samtliga gratulationer. Nu behövs bara ett jobb - petitess...
.
Cymbaler och flöjter! /Wennstams
.

.




1 kommentar:

Anonym sa...

Galet vad snygga ni är Wennstams! Jag skulle kika in på er sida för att protestera mot Mickans påstående att jag blivit tant, men jag ändrade mig när jag chockad ser Fredrik i studentmundering...!? Hade inte vi nyss fjortisproblem med våra systrar!? Kolla in min "lillasyter" på vår blogg! Ack, ack, här sitter man med hängbröst och putmage. Håll dig ung medans tid finns Mickan! Kram på er!