torsdag 1 september 2011

Iphone [aj:få:n]


Kamrater!
.
Vi gör en lång historia kort och berättar att både Mickan och jag, till sist, tagit klivet från det innötta och gått över till den vegetariska telefonin. Och då är det så här, att det finns några appar som jag tycker att alla likasinnade borde lägga vantarna på bums:
.

Med Viber (gratis) och Whatsapp (7 kr) ringer och smsar man gratis till alla andra som också har det, och adressboken synkas så man enkelt ser vilka de är. Mycket fiffigt, och just gratis (småländskt blod rinner i mina ådror).

Sedan är ju smaken som baken med resten, men sånt som t.ex. Word Cup (ett gratis Boggle) och i synnerhet Wordfeud (gratis Alfapet) höjer din livskvalitet - mitt användarnamn är Wennstam, och jag ser fram emot utmaningar från er!! Och jag behöver kanske inte tillägga att alla som nedlåter sig till fusk i detta ädla hantverk förtjänar vad de förtjänar!
.
Redo, Alfredo? Då kör vi!
.
/Erik


Inga kommentarer: