onsdag 21 september 2011

Horsing around

Lite osäker på stavningen där, erkänner det... Obehaglig hetsjakt på min häst det här som pågår, förresten... Jag kan iallafall hälsa att Jolly - eller AlmondTwist 12, som han egentligen heter - mår prima och viftar bort terrorattacken som flugor med svansen. Har gett honom ett gäng äpplen nu på mprgonen, och en ny tävling är på g framöver :-)


Hursom.. Igår var S, F och C här och länsade min senaste chokladbollssats (jag är förresten på 70kg+ igen..), vilket ger en prima anledning att visa vilket fint kakfat min hästhatande fru har gjort (and by the way - det var havregryn i bollarna, så gnägg gnägg!!!). Tjusigt va?






















Nu i morse höll jag förresten på att snatta ofrivilligt på ICA - råkade glömma en gurka till ett värde av 6:- i vagnen... Det gick som smort - kassörskan märkte ingenting :-) Fast jag bröt såklart in i kön igen för att sona för mitt brott, så allt är utagerat nu. trevligt litet fönsterlöst rum de har på lagret också, riktigt nice :-)


/Erik

Inga kommentarer: