onsdag 18 maj 2011

Heja Sverige

Jag säger då det, vi och våra rättigheter, heja Sverige!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Är du positivt eller negativt inställd till mördandet av barn? Hoppas du är ironisk...

www.youtube.com/watch?v=wOR1wUqvJS4&feature=related

www.youtube.com/watch?v=O2l1-kvKomg

EMW sa...

Hej du anonyme! Jo jag är extremt ironisk i detta inlägg (och det framgår nog om man läser mer än rubriken). Å andra sidan betackar jag mig för amerikanska förenklingar... /Mickan

Charlotte sa...

Asså, vad säger man?! Det här är ju en helt bisarr artikel. Vi måste se till att döda fostren ordentligt, annars kan personalen må dåligt!?Etiskarådetfilosofen verkar ju svämma över av känsla och empati för svåra etiska dilemman. Man silar lite mygg och sväljer en hel del kameler. "Lika, men olika mycket värda" kanske de skulle ha som slogan.

Ironin är inget att ta miste på.

Kram!

Anonym sa...

Visst är det bisarrt Charlotte, och oerhört sorgligt! :-( Kram! /Mickan

Elina och co sa...

Jag får så ont i magen av det här så det finns ingen hejd. Och man tappar ju hoppet för människan totalt, vad för ondska är vi inte kapabla till tänker jag, när vi så fullkomligt tappat greppet. Förlåt oss Herre, för vi vet inte vad vi gör!