måndag 4 april 2011

Beigebrunt

Mina känslor, mitt sätt, mitt bloggande och min inspiration är lika färgglad som naturen nu, rätt beige/brun alltså, men vi hänger i och snart är det full rulle på våren. Vi har varit i Halmstad förstår ni, hängt med söta Wilmer och hans päron. Härligt vårväder var det då i alla fall och premiärgrillning - tack för en skön helg!

Det blev även lekplatspremiär för vår gnutta.

Gungan var poppis!

Desstom har hon lärt sig läsa och det är inte pekböcker mina vänner, nej nej, hon läser rätt mastig litteratur för sin ålder.
Dryga sju månader nu och idag är det dags för bvc igen. . Här kan ni läsa om skolan och begrunda. . Häj på er! /Mickan

3 kommentarer:

Isabel sa...

Hon är helt ENORMT söt! Vilken mysig våroverall hon har =D Kramisar

Anonym sa...

Åh,hon är ju helt bedårande söt den däringa lilla Junis! Hoppas allt är bra med er alla! Kramar /Lotta och Mira

Anonym sa...

Tack hörrni, fina ord! Kramar! /Mickan