torsdag 10 mars 2011

Tips

Idag kör vi tipshörnan från Sockertoppen, var så goda!
.
1. Befinner ni er i Lidköpingstrakten så besök Rörstrand (fabriksbutiken) och kika in i alterntivt använd denna vackra toalett. Svart och vitt hela vägen.
2. Jag säger bara etsy.com, en sida där du kan köpa grejer från hemmapysslare/konstnärer. Det finns så mycket fint och det behöver inte vara dyrt och det är ännu billigare om man bara tittar på grejerna, det är det enda jag har gjort hittills. Här är en tjej i Israel som gör colla prints och snygga halsband.

Är man sugen på en tjusig väggdekal till ungarna så tycker jag denna är ett fint alternativ.
.
3. Tips till den som en dag ska blifva förälder - MAJSKROKAR, en lifesaver om man har en Junis. Grymt barnsnacks!

4. Kolla in Johannas tårtblogg, supercoola tårtor!


5. Till sist, inte ett tips kanske men ett fint tingest, klockan Koo Koo som gör fågelljud varje halvtimme men som är tyst nattetid. Perfa.
.
Nu ska jag baka mig igenom eftermiddagen för det regner katter och hundar där ute.
.
/Mickan

Inga kommentarer: