tisdag 8 mars 2011

Kalopsen är äntligen slut


Härlig dag, vi har hängt en sväng på det lokala, magnifika, köpcentret Torp idag. Jag är blek som ett lik och Junis får ha på sig fisrosa 90-talshårdband - perfa!

När vi kom hem fick vi en sådan glad öppnabrevlådanöverraskning, döheta dregglisar från Sundholms och dessutom fina kort på Julian och Milly - TACK!

Fotografierna var perfekt för när Junis log stort mot sina norrländska kompisar så passade jag på att tjoffa in en sked på kalops (Junis avskyr kalops men jag hade i min barnmatsiver köpt på mig två burkar och var ju tvungen att bli av med dem... nu när jag tänker på det så skulle jag ju ha kunnat gjort en kalops-smörgås till Erik som matlåda imorgon, det hade bara blivit lite pikant smakt på den :-))
.
Solen skiner! /Fru W

1 kommentar:

Elina och co sa...

Åh så fin hon blev! Och vad skönt att dom känns lite stora och inte för små, för då måste jag få panik över hur stor hon blivit pluttan. Väldigt knivigt var det att fundera över hur stor en bebishals är, vi har provat på dockor, tre och tvååringar. Den med blå baksida har lite mindre hals än den rosa, så då kan ni trappa upp om det behövs :) Dregla på nu Junis, och egga inför "skamset sen uppvaktning del 2!"