fredag 4 februari 2011

Old men's pee

Erik frågar mig varför jag inte bloggar och jag förklarar att det beror på att jag bara skulle klaga på solbrist, energilöshet och tröttma. Bättre att hålla tyst än att sprida pest alltså och eftersom jag inte har råd att fara på solsemester och råda bot på detta tillstånd så blir inläggen som presenteras fram till solens återkomst av varierande kvalitet. Det här inlägget kommer t.ex. vara en enda lång recession av ett visst rengöringsmedel, håll till godo mina vänner och harkla er!

Nu gör vi en sådan där liten ramsa när jag ropar först och ni svarar högt och gärna i en rungande kör, okej?
.
Jag- Hur ska ett dyrt rengöringsmedel se ut i action?
Ni - Mickan, det ska se väldigt fräscht ut!
Jag - Hur ser WC Duck aktiv gel citrus ut när man häller det i toan?
Ni - Det ser ut som gubbkiss!
Jag - Som vad sa ni??
Ni - Som gubbkiss Mickan, som GUBBKISS!!
.
Kortet ovan visar inte den sanna bilden, färgen är orangegul. Blää. Okej Mickan, men blunda då kanske ni tänker. Mä! Okej, jag blundar, men till slut måste jag ändå ropa till er igen för min näsa gör ont.
..
Jag - Vad vill man känna för doft när man rengör en toa med ett dyrt medel?
Ni - Mickan, vi vill känna en frääääsch doft!
Jag- Vad känner man för doft när man rengör toan WC Duck aktiv gel citrus?
Ni - Det luktar gubbkiss!
Jag- Jag hör inte, högre kan ni, vad luktar det?
Ni-Gubbkiss, gubbkiss, gubbkiss!!
.
Liksom inte superfräscht så jag köpert inte igen ska ni veta och välj något annat ni med när det är dags. Kanske ingen blogg som handlar om hur fantastiskt världen är eller hur vacker natur vår fader i himlen skapat och man kan heller inte beskylla mig för att vara en bloggerska som produktplacerar direkt. Det handlar bara om gubbkiss.
.
Friskis snart sen tar vi helg. Köss! /Mickan

1 kommentar:

Heidi sa...

Såpa Mickan! Såpa!
Och en liten skvätt citron så blir det hur rnt och fräscht som helst...