fredag 28 maj 2010

Hitlermusche on the way

Vi var på barnmorskebesök igår igen. Tänk att vi har en barnmorska....ofattbart, ENORMT och lyxigt! När ska man förstå att det här undret är verkligt? En del av mig sörjer fortfarande för allt som har gjort så ont. Hursomhelst så verkar Lillis ha vuxit på fint, jag följer SF-linjens "normal-mått" och låg nu efter 28 fullgångna veckor på 27 cm. Sex kilogram har jag lagt på mig sedan start och alla värden var finfina. Lilla hjärtat hamrade på med 146 slag/minut så lite lugnare än sist.
.
Om jag orkar i mitt nyförkylda tillstånd så kommer nya magbilder i helgen, börjar anlägga den sedvanliga, rödfnasiga Hitlermustaschen som jag alltid får vid snorperioder så fokus lär inte vara på fejjan direkt. (Som om ni var intresserade av det ändå...)
.
Ikväll kollar vi på The Informant och äter glass. Mycket glass.
.
Ha en fin helg hörrni ni! /Fru W

1 kommentar:

Anonym sa...

Detsamma!

Kramiz!
Pernilla & Co