tisdag 18 september 2007

Erik såg döden...

...i vitögat i helgen. Vi besökte Liseberg i lördags tllsammans med våra gamla cellgruppskompisar. Den enda nya åkattraktionen Uppswinget gav de flesta av oss lite pirr i magen men för Erik blev det en minst sagt chockartad upplevelse. "Jag hade dödsångest" säger han i ett unikt reportage (Källa: Frugans Allehanda). Kvällen avrundades med kvällsmat i Uddevalla för allihopa.
.
I söndags fick vi sedan ett annat fint Karlstadbesök - Thomas, Kristina och Jonna färdades söderut och kom fram till ett blåsigt och regnigt Uddevalla. Skönt att vi har tak över huvudet!
.
Varför är zebror randiga?
.
/W

2 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha, det är bra att härdas Erik!

Elina och co sa...

Erka, ungefär sådär upplevde jag "Äppelmasken" första gången jag besökte Mariebergsskogen. Tycker det är så skönt att någon äntligen kan komma ut, vara ärlig och säga som det är. Varje gång jag åker karusell tror jag att döden är nära och ber Jesus ta emot mig. Å andra sidan tror jag att jag ska vinna och få komma till TV-soffan varje gång vi skrapar en triss...