lördag 6 augusti 2011

1=19

Jag tror att det är nitton veckor kvar men alla andra säger att det bara är en vecka innan min föräldraledighet är över. Jaja, ni får tro vad ni vill, skönt har vi det i alla fall och jag pussar lite extra på min dotter. Min dotter. En gång till bara så kanske det låter verkligt, min dotter. Nähä, det hjälpte visst inte, hon kanske alltid får vara lite overklig så att jag aldrig glömmer vilket underverk hon är.


Vi har vattnat oss i trädgården och på Sturkö med fina vänner som annars bor hundra mil för långt bort.



Okej, sorry Elina, gillade verkligen bilden :-)

Milly målade!



Vi gjorde Karlskrona och så fint det var. Åk hit och...

... busa i en park...


... kolla på snygga huvven...


...och kära ni, ät glass på Glassiären. Man får nog med glass för att ha råd att placera en del runt munnen också, jag lovar!

Sen sa tokiga familjen Sundholm hej då iklädda klackskor, gummistövlar och gitarr.

2 kommentarer:

Elina och co sa...

Hahaha! Jaha, nu har man inte mycket stolthet kvar på det hära internätt. Men det var det värt! Så in i baljan kul det var att ha er här! Kärlek!

Anonym sa...

Haha! :-) Tack återigen för att vi fick komma och störa er i er sommaridyll. Btw, shit alltså, min andedräkt luktar numera bebishud och ros och alla mina sluddriga talfel är lösta tack vare TUNGSKRAPAN, thank you! Puss /Mickan